duminică, 20 februarie 2011

Pepsi de 0,33 l




Asta am băut eu la BC şi m-a costat şase lei. Şase lei pe 0,33 litri de suc acidulat care în cantităţi mari îmi poate distruge organele vitale. De fapt, ce tot spun, toate organele sunt vitale, nu e ca şi cum un ficat înseamnă mai puţin ca un plămân. Îmi place să-mi păstrez toate organele sănătoase la locul lor.

La BC m-am relaxat şi chiar îmi trebuia asta. Am fost foarte stresată în ultima vreme şi voi continua să fiu stresată până în aprilie, apoi voi fi stresată pentru că se va apropia sfârşitul de an şi vom da teste şi teze ca să ni se încheie mediile, apoi vor veni testele naţionale. Da, super, până în vară o să stau cu capul în cărţi. Ca să nu mai menţionez că mâine dăm test din Popa Tanda şi eu n-am învăţat nimic. NIMIC!
Trebuie să termin Absalom, Absalom! cât mai repede, apoi să citesc Adam şi Eva, iar apoi am de ales între Sufocare şi Chemarea străbunilor. Nu e ca şi cum o să am prea mult timp liber ca să îmi delectez simţurile cu o carte bună. Sau să văd un film bun, ca The Black Swan sau Across the universe. Abia. Aştept. Vara.

Şi ţin să-mi împărtăşesc noile obsesii muzicale:





3 comentarii:

  1. si lor nu le place deloc slipknot, noooo!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Antonnia. De la Slipknot imi place doar Snuff, iar pe Stone Sour i-am descoperit abia acum. Spre deosebire de Slipknot, ei nu tipa.

    @ everymorningshadow Se referea la mine :) .

    RăspundețiȘtergere