miercuri, 2 februarie 2011

Primul meu BLOGMEET

Ieri a fost primul meu blogmeet şi pot să declar cu mâna pe inimă că a fost o zi genială. Deşi am fost o vacă de zile mari şi am întârziat o oră, m-am simţit neobişnuit de confortabil printre oameni care până atunci îmi erau străini. Cum spunea şi Antonia, am descoperit că în oraşul ăsta există şi persoane care nu sunt nişte ignoranţi superficiali şi cu un comportament dezgustător şi de-a dreptul deplorabil.

La BAA nu am câştigat nimic, dar nici nu mă aşteptam, deoarece eram la o singură categorie, alături de Crina şi Antonia, deci şansele erau slabe. Dar m-am ambiţionat ca la anul să câştig la Best Bloggeriţă, Best Prose şi Best Journal (am scris asta la planurile blogului în blogosferă) şi să pot şi eu să spun un discurs de sub masă ca Grigo. Una peste alta, m-am prins din prima la jocul cu ,,Ce aduce fiecare pentru un blog’’ şi Alecs mi-a spus că sunt un geniu (nu, nu sunt un geniu, dar după doua ore de matematică intensivă creierul meu se pusese în mişcare) ,dar la cel cu ,,Una sus, una jos’’ nu m-aş fi prins nici într-o mie de ani. Am înţeles ulterior că Vlad Echitabilul, câştigătorul la Best Poem a scris poezia cand era într-o stare de euforie a. k. a. beat. Totuşi, mai vreau confirmarea cuiva ca să ştiu dacă am avut dreptate sau nu, şi dacă da, să mă pot lăuda cu asta .

Dacă mai aveam vreo îndoială că anul ăsta nu voi merge la Ştirbei, acum nu mai am absolut niciuna. Sunt prea multe persoane geniale în liceul ăla ca să nu merg şi eu acolo. Plus că întotdeauna mi-am dorit să-l cunosc pe Marinache ☻.

Nu mă pot opri din a le mulţumi organizatoarelor ( Alecs şi Andreea), pentru că fără efortul lor acest blogmeet nu ar fi ieşit atât de bine, iar diplomele acelea sunt meritate pe deplin. Şi cred că toţi cei care au câştigat la BAA îi mulţumesc Andreei pentru flori!

Acestea fiind spuse, voi merge cu siguranţă la blogmeetul din vară, unde, cum am spus, voi câştiga la cel puţin o categorie BAA ( asta e o promisiune) şi voi ţine un discurs de sub masă. Pe cuvânt de mareşal cercetaş.

P.S. : Acesta este primul meu post scris în întregime cu diacritice.

3 comentarii: